fredag 21 augusti 2009

Gamla nagellack....


Hej, med risk för att verka lite "bimbo" eller hur jag nu ska uttrycka mig..
Jo, så här är det: det var nog minst 15 år sedan jag köpte ett nagellack. Åtminstone 10.
Alltså är mina nagellack inte de allra nyaste men konstigt nog verkar de ha hållit sig ändå.
De har legat huller och buller i en låda och jag har tänkt kasta dem. Men men.. jag har svårt att kasta innan jag testat! Så nu är de uppmärkta. Varje flaska får en månads chans. Vinna eller försvinna. Var rädda om er där ute, kramar, Wi. Som nu ska sätta färg på både fingrar och tår!

9 kommentarer:

  1. Mina har torkat för längesedan...strunt samma jag mår gött ändå..,)
    Kram Bibban

    SvaraRadera
  2. Fiffigt med att ha en för varje månad. Du kommer att vara snyyyygg i ett helt år. Det är snyggt med målade naglar. In the end... hoppas att du får behålla någon nagellack i alla fall så du slipper köpa nya ;-)

    SvaraRadera
  3. *s* jag köper inte nya lack särskilt ofta heller. Brukar låna döttrarnas . haha

    SvaraRadera
  4. Är de lite "tjocka" kan du ju alltid tunna ut dom med lite aceton. Ett par droppar bara och så skaka en stund! Förr (när jag var ung *ler*) hade jag oftast målade naglar, nu händer det bara då och då!

    SvaraRadera
  5. Jag e värsta nagellacks-freaket o målar om mina var tredje dag typ s mina blir inte gamla här hemma, men vill ändå ge ett tips:

    Om dom geggar ihop sig eller är tröga kan man ha i liiiite aceton så blir dom som nya igen =)

    Ps. Vet du om att du har verifieringskod på när man ska kommentera? Det är jätteirriterande!

    O såg nu att ngn annan redan tipst om det ;)

    SvaraRadera
  6. Ja, man borde ta lite genomgångar och storstädningar lite nu och då i skåp och lådor. Jag älskar att kasta och rensa, de andra tre i mitt hushåll älskar att spara - "det kan ju vara bra att ha" (eller hur?!)
    Ha en bra fortasatt helg! Kram!

    SvaraRadera
  7. tack för alla kommentarer. Jag TROR jag fick bort verifieringskoden nu....

    SvaraRadera
  8. Hmmm. Nagellack smink och andra "onödiga" saker använder jag inte alls faktiskt. I och för sig det kan beror på att jag är för lat för att lägga tid på att sminka mig och nagellack hmmm ingen idé är nagelbitare (fy och skäms på mig). Dock var det en smart idé att ha en för varje månad. Helt otroligt att dom inte torkat bort. =)

    SvaraRadera
  9. jag har just köpt ett par nya lack som ska provas till helgen.....men det finns några gamla i mina gömmor också så tipset om aceton kan säkert komma till pass
    hälsningar bibban

    SvaraRadera