söndag 1 mars 2009

Presentkort!

Hej, jag har faktiskt shoppat. Men av angenäma skäl; jag vann ett presentkort som gäller i en butikskedja så nu har vi ny brödrost, ny vattenkokare (båda de gamla var i bedrövligt skick)och en del andra småsaker räckte det till. Lyxigt att bara "plocka".
Annars är jag så dålig på att utnyttja presentkort, jag brukar snåla och hamstra på mig så när jag väl är i butiken så har kortet blivit ogiltigt.
Hädanefter ska jag genast använda det om jag får till exempel en blomstercheck, biocheck eller dylikt.
Ha det så bra, Wi

6 kommentarer:

  1. Åh kanon! Presentkort är bra då får man liksom vad man vill ha...
    Bra att du påminde om det, ska själv gå och hämta ut ett som jag vann i fredags - kanske man tar sig en ansiktsbehandling eller fotvård...a en fortsatt bra helg

    SvaraRadera
  2. Har också några som ligger, måste skynda mig innan de går ut, fast man har ju det mesta.........

    SvaraRadera
  3. ....och jag har ett presentkort till Lindex, passar på vid REA, så räcker det till flera plagg...

    SvaraRadera
  4. Varför inte testa "I love you"-stämpeln tätt intill brödet "tillsammans med brödet i brödrosten" för att se om det fastnar nu då.....väntar med spänning om det funkade....

    SvaraRadera
  5. Hmmm.. ja det kanske var den gamla brödrosten som var för dålig?
    Just nu har jag bara grovt bröd hemma, jag återkommer när jag har vitt rostbröd!

    SvaraRadera
  6. jag har presentkort till blomsteraffär, gäller bara att hitta rätt affär..

    SvaraRadera