måndag 2 februari 2009

Var sak på sin plats - INTE!

Ha ha, och det här är ändå "STÄD-skåpet".
Har ni ett skåp eller en låda där ALLTING verkar hamna, huller om buller?
Ljusen har jag burit över nu till ett annat skåp där jag har ljus (och gardintillbehör och lite andra smågrejor.) Men det är ändå en salig röra. Och vad gör glaskulorna där, i fotots högra hörn? Dem köpte jag ju för att göra iordning en söt liten bricka med fina små ljus och kanske en snäcka eller två.. Och den roliga "städroboten" uppe till vänster, han ligger väl där och bara längtar efter att få åka runt på golvet och göra nytta...
Och ett bad till undulaterna mitt i allt - med en DISKTRASA på toppen.
Ja, kära nån.
Jag lovar att om jag röjer undan här så ska jag skynda mig att skicka ett "efter-kort" och visa er snabbt - innan det blir rörigt IGEN!

5 kommentarer:

  1. Ja, det städskåpet behvöde genomgå en städning! ;)
    Hoppas vi snart får se efter-kortet :)
    Ha en skön vecka!

    SvaraRadera
  2. Undrar om städskåp i allmänhet är röriga...eller råkar några av mina bekanta inkl mig själv ha lite halvråddiga städskåp :-)
    Om inte annat så är det sk förrådet i källaren vara vääääldigt stökigt! Hugaligen!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det är så skönt att se och läsa inne hos dig. Känns så nära och genomtänkt. :) Dina bilder känns precis som hemma hos vem som helst. :) Skönt och inspirerande! Är var sak på sin plats en bok man borde köpa tycker du?

    SvaraRadera
  4. Ullet, jag tycker om boken, bra att ha i bokhyllan när inspirationen tryter.
    Den kostar 126:- på Adlibris, 129;- på Bokus men jag såg att den finns just nu på Tradera för 29:-

    SvaraRadera
  5. Härlig blogg du har...man känner ju igen sig liksom...ha ha...underbart!!!

    SvaraRadera