fredag 30 januari 2009

Anteckningsblock vid sängen..så klart!

Tänk vad hemmablind man blir. Eller "man" ? Jag ska tala för mig själv. JAG blir så hemmablind. Precis när jag ska sova så kommer jag på en massa saker som jag måste komma ihåg dagen efter. För att kunna slappna av så har jag sprungit ut till köket och skrivit ner på ett block. Häromdagen slog det mig; varför kuta upp till köket varje gång? Nu behöver jag bara svänga ut armen (ja, nästan i alla fall) och klottra ner det.
Så fort jag skrivit ner det på papper så slipper jag ha just den tanken i huvudet.
Ja, det här har ni väl kommit på för länge sedan? Men ändå.... Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Ja det har man väl kommit på, men tror du man har gjort det? Nej i stället ligger man och halv sover hela natten för man är orolig för att glömma. Jag ska genast gå och lägga ett block och en penna på mitt nattduksbord.
    Bra tips!!

    SvaraRadera