tisdag 5 maj 2009

Bara duschstång på Ikea!

Puh. Jag var med en god vän på Ikea idag. Köpte duschstång för den gamla rasar ner hela tiden. Jo, fyra förvaringslådor köpte jag också, kändes befogat nu när jag skapar ordning.
(Genomskinliga, jättebra).
Inget spännande inlägg kanske men jag känner att jag vill dela denna bravad med er. Jag lyckades till och med passera doftljusen (som READES!!) utan att lägga i kundvagnen.
Undrar hur många "bra att ha-saker" jag köpt så här dags förra året. Har säkert sparat flera hundra kronor idag.

12 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Udrar hur det där blir, tog bort mitt inlägg för jag stavade helknasigt :-) Så här skulle det stå:
    Ljus på rea, det är svårt att motstå. Bra jobbat! tur att jag har 30 mil till Ikea.

    SvaraRadera
  3. Ja menar att jag tog bort min första kommentar.... jag är nog inte riktigt vaken idag... nu ska jag sluta svamla. Tack och hej! Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  4. Visst kan man sy en innerficka på väskorna, har inte testat själv men det borde inte vara så svårt. Som du sa, fodrar man väskan så syns ju inga fula sömmar på utsidan. Det får testas vid nästa väskprojekt ;O)

    Duktig du var på IKEA!! Tycker annars att varorna bara hoppar ner av sig själva i kundvagnen i bland, mycket märkligt ;O)

    SvaraRadera
  5. Bra gjort på IKEA! =)
    Vi kan inte gå förbi doftljusen utan att köpa...=/

    SvaraRadera
  6. Just ja, du har köpstopp ju , det hade jag glömt.
    Ja, det var jädrans duktigt faktiskt att inte falla för impulsen att köpa sånt där smått och gott, så mycket karaktär har inte jag kan jag säga. Fast å andra sidan, oftast handlar jag bara mat då jag är på IKEA.

    SvaraRadera
  7. Tack för era rader! Förlåt mig, Ikea..

    SvaraRadera
  8. Jag har oxå köpstop, vi renoverar här hemma o det drar pengar, så några tyger blir det inte köpt här på några månader framöver...tror jag..jag har kommit så långt att jag tar mig en funderare om jag verkligen BEHÖVER det jag tar i, el. VILL jag bara HA det jag håller i.
    Kul grej att plantera ner lökar längs med stigen du går på, inte förstör du naturen för det, du bara smyckar den lite extra!

    SvaraRadera
  9. Yes!! Bra jobbat!!

    SvaraRadera
  10. bra jobbat! =) Doflusen är svåra att motstå!

    SvaraRadera
  11. Nog är det en rabarberknopp alltid - men har haft en tävlig om gissa bilden och jag kan säga att vissa av förslagen fick mig att rodna;-))

    SvaraRadera
  12. Bra jobbat! =) Gå på IKEA och "bara" handla det man skall ha är en bedrift i sig =D

    SvaraRadera