fredag 29 maj 2009

Rabattkuponger på anslagstavlan. Varför?

Hej,
jag har tänkt på en grej... Vad lätt man blir hemmablind. Jag brukar sätta upp rabattkuponger på anslagstavlan. Varför? Har jag med mig anslagstavlan när jag är ute i ett köpcentrum? Nej, inte ofta.. Har jag någonsin stått i en blomsteraffär och tänkt "Jäklar, jag har ju en blomstercheck hemma..."? Svar JA.
Har något presentkort gått ut i datum innan jag hunnit utnyttja det? JAA då, och fy vad jag grämer mig då!
Nej, ner med allt från tavlan och knöla i det i plånboken. Från och med nu ska jag GENAST utnyttja en blomstercheck när jag fått en!
Kram, Wi

9 kommentarer:

  1. Eh.... så gör jag också. Ska genast sluta upp med det! :D

    SvaraRadera
  2. hmmpf. Nej så gör jag aaaaldrig. I wish. Det har ju hänt mer än en gång

    SvaraRadera
  3. VA?! Brukar ni inte ha med er anslagstavlan när ni shoppar ???????
    Hehe, garvar gott åt ditt inlägg!!! Skickar dina första rader till min syster, så hon oxå får skatta lite! =)

    Och det där med virkad kjol... Man kan nog virka på olika sätt. Våder är ett av dem...!
    Men annars kan man ju virka en hel massa luftmaskor, binda ihop dem med en smygmaska till en cirkel och sen virka runt runt.
    Här är ett exempel (dock inget mönster)
    http://shop.textalk.se/se/article.php?id=4502&art=992264

    Ha det gott!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Eller så ligger de kvar i plånboken när man går från butiken;-))
    Varmt bad är en bra lösning på en rejäl regnskur!

    SvaraRadera
  5. Jag har förvisso ingen anslagstavla där jag sätter upp rabattkuponger, men jag lägger dom på fläkten. Det händer att jag glömmer dom när jag åker och handlar, men jag brukar komma ihåg dom. (Främst har jag rabattkuponger på blöjor och dom är ju så jävla dyra att ju mer rabatt man får ju gladare blir min stackars plånbok =D).

    I juni har jag så jag kan få rabatt på 13 paket blöjor =) Hahaha. Med tanke på att sonen max gör av med 3 paket i månaden så lär jag inte kunna utnyttja alla =( Vilket är jätte slöseri med rabatt och det tycker vi inte om =(

    SvaraRadera
  6. så gjorde jag med förut, och så började jag stoppa rabattkupongerna i plånboken bara för att helt glömma att de fanns där. Bara å konstatera, jag och kuponger är ingen kompatibel kombination. :)

    SvaraRadera
  7. Rabattkupongerna finns i min plånbok, jag tror, att jag vet, vad jag har, men lyckas i bland inte hitta dem, när jag ska betala...lika tokigt det. Varför kan man inte få ett automatiskt kort med allt på?

    SvaraRadera
  8. Har inte haft en tanke på att använda rabattkuponger. Hmm, måste kolla in reklamen mer.

    SvaraRadera
  9. Du har bra ideer du :)
    Hälsn. Lotta

    SvaraRadera