tisdag 20 januari 2009

Gramming - min spark i rumpan




Nej, inte sparkas hon men en mental knuff blev det. Första gången jag läste om henne var i tidningen "Det bästa" som jag brukar få av snälla grannar. Jag insåg att min kamp med (mot!) röran aldrig kommer att gå över om jag hela tiden bär hem NYA saker, NYA fynd! Det är verkligen att gå ett steg fram och två tillbaka.


Nu har jag läst ungefär halva boken. Ann-Christin; Tusen tack! Du och din bok dök upp i rättan tid. Samtidigt kan jag känna mig lite dum; Varför tänkte jag inte på det här tidigare? Eller; varför kom inte jag på det tidigare?




Jag för kassabok och jag ska jämföra siffrorna i år mot förra året. Redan nu ser jag att det är väldigt många besök hos Rusta och ÖB. Mitt köpstopp kommer inte att märkas vad gäller schampo och tvålar på hela året. Jag är en sådan som BUNKRAR!


Blir det mobilisering eller storstrejker så kan jag hålla hela kvarteret med rengöringsprodukter för kropp och hem!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar