torsdag 22 januari 2009

Miniflaskor och gratisprover


Jag älskar miniflaskor och gratisprover. Jag vet inte riktigt var det kommer ifrån men jag går igång på små söta flaskor. Även tomma som finns att köpa i små rese-set. Några gånger har vi haft fina hytter på Viking- och
Silja Line och då har jag fått en nescessär med flera små pytteflaskor. Vilken lycka!
Jag tänker att DE blir bra när jag ska resa bort.
Men hur ofta är jag ute och reser? Jag hade med mig en provpåse med Yvonne-Rydings hudkräm en gång och den hade härsknat. Så länge hade den varit i min ägo.
Nu går jag in för att göra slut på dessa små minivaruprover direkt.
Ska jag på en kurs eller semester så går det säkert bra ändå. Livet förser mig säkert med schampo så att jag klarar mig..

3 kommentarer:

  1. Välkommen i köpstoppsskaran! Jag har just avslutat ett 256 dagar långt köpstopp, från 20 april till 31 december 2008. En härlig tripp som är det bästa jag gjort på länge! Och du, jag känner igen det där med miniförpackningar... Bra att ha... Har en hel påse...

    SvaraRadera
  2. Jättefin blogg du har och visst kan du blogga! Jag håller fortfarande på och tänker på köpstopp och utvärderar, fast januari månad har automatiskt blivit en använd-vad-du-har-i-skåpet månad. Upptäckte precis som du att man handlar och handlar och sedan blir det för gammalt. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. *haha* Det där känner jag igen! Jag rensade ut det mesta för några år sen (var tvungen för vi flyttade) men nog har jag en å annan liten burk/flaska som jag egentligen inte kan förstå när jag ska använda :)

    http://www.sasinsupermom.blogspot.com/

    SvaraRadera