fredag 23 januari 2009

Under diskbänken - HJÄLP!!

Ha, varför får vi aldrig se sådana här utrymmen i inredningsreportagen? Fast... kanske har en del människor sorterat och fint även i detta skåp?
Bakom sophinken står mina 'fina' flingpaket, utan flingor men med soppåsar.
Sedan är det lite glas på väg till glasigloon. Gamla batterier på väg till holken.. Trasor som jag gör när ett lakan eller en handduk gjort sitt, disktrasor, rengöringsmedel... Med mera med mera.
Handen på hjärtat; det är inte alltför många veckor sedan jag röjde undan en del här.
Hur har ni det under diskbänken?
Kram, kram, vi hörs.

3 kommentarer:

  1. Bra idé med sköldpaddan, tror att jag ska bli en Skalman! Ja, utrymmet under diskbänken är i bland bortglömd, men inte hos oss. Jag funderar dock på hur jag ska göra i mitt nya kök med sortering och så, det kommer säkert upp på bloggen.

    SvaraRadera
  2. Ett nytt försök att kommentera här på din blogg... Jag tänkte att jag skulle ta ett kort under min diskbänk också men det får bli lite senare nu ska jag skriva predikan till imorgon. Det blir så pinsamt om jag inte har något att säga på gudstjänsten...
    Fin blogg du har! Det ska bli roligt att följa den. Jag har lagt in den i min rss-läsare så allt du skriver kommer automatiskt hem till mig. Bra va?! Kram!

    SvaraRadera
  3. Hihi ja, vilken härlig blogg! Den känns mer som "jag" så att säga - jag bor ju inte i Kråkslottet för intet...

    SvaraRadera