onsdag 15 april 2009

Blommor som rinner ut....

Hej, oj vad länge sedan det var. Jag är klart bloggberoende, det kliar i hela kroppen. Lägger ut en bild där blommorna ser ut att riktigt välla ut ur vagnen. Taget på Gröna lund 2005. Så här skulle jag aldrig kunna göra. Jag sätter blommor där jag får ner spaden. (Sommarstuga med skogstomt). Idag höll jag på att ta ett riktigt återfall vad gäller köpstoppet. Såg en läcker röd väska. (Jag är ingen väskoman men den här var så himla fin). Ska önska mig, fyller år snart. Kram alla, Wi

9 kommentarer:

  1. vad fint! Tänk den som hade en finfin trädgård istället för det här ja jag vet inte vad jag ska kalla min sk trädgård!

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka till verkligheten. Eller kanske är det i verkligheten du varit... Men visst är det lite skönt ändå att ta lite datafri tid.

    SvaraRadera
  3. Pälsängrar???
    Det var som fan...=)
    Jag trodde det hette änglar jag med!

    SvaraRadera
  4. Så vackert med alla blommorna som rinner ut...
    Ha det bra /Lotta

    SvaraRadera
  5. Vad fint! Jag vill ha!!! =) Och glöm väskan! Någon rättvisa måste det finnas här på jorden! Får inte jag, får inte du=)

    SvaraRadera
  6. Vackert med blomstren som bara väller ut!

    SvaraRadera
  7. Hoppsan!
    Jag trodde att det var du som satt på trappan på ert lantställe.

    SvaraRadera