onsdag 1 april 2009

Och så en liten kaka mitt i allt

Jag är absolut ingen duktig husmor vad gäller mat och sådant men EN kaka gör jag som är SÅ himla god. Den blir finare än på bilden där jag har delat den för jag lekte Kulla-Gulla och gav bort ena halvan till svärmor och den andra till några kära grannar...
Ett helt vanligt enkelt sockerkaksrecept. Saften av två citroner + lite skal i smeten. Resten av skalet ovanpå vanlig florsockerglasyr. Visst räcker det väl med EN citron men jag överdriver gärna. Fint solgul blir den också.
Kram kram, Wi

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att du är en av mina följeslagare!
    Välkommen!
    Jag hänger på dig också =)

    SvaraRadera
  2. Vacker kaka! Det finns inget så gott som hembakat, om man har tid.

    SvaraRadera
  3. mmmm gött ser det ut!!!

    SvaraRadera